00:20

Igår stannade jag ute i Kärne ända till kvällen eftersom att det var så underbart väder och Daniel ändå inte var hemma.

Just nu ligger jag och myser i nybäddad säng och är på väg att somna vilken sekund som helst. Daniel sitter såklart ute och spelar "Diablo" -.- Vid lunchtid idag kom mamma och Bengt till lägenheten med min säng och ny soffklädsel. Vi har nu nämligen bytt ut så att vi kanske blir av med lite katthår. Efter det så bjöd dom oss på lunch på Pasha. Sen har jag och Daniel vart en sväng och handlar idag och så har jag hunnit med träning på det hela. Combat och cx blev det som vanligt.

Jag glömde också berätta om hur glad mamma blev för presenten hon fick av oss på mors dag. Det var alltså en "fylla i bok" om henne själv där vi hade fyllt i och klistrat in bilder. Och hon blev så himla glad. Jag tror först inte att hon fattade riktigt vad det var men så fort hon öppnade boken och läste första sidan så började hon att gråta :') Hon är allt för söt våran mamma. När hon och Bengt sedan dagen efter satte sig och läste den tillsammans så började även Bengt att gråta.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback