00:13

Dagen fortsatte lika bra som den började. Jag fick tummen ur och sökte lite jobb och sen när Daniel kom hem från jobbet så käkade vi mat och sen drog vi ut med båten, jag, Daniel, Johan och Chrille. Det var jättetrevligt och mysigt. Dock fick vi ingen fisk men det var så skönt att bara vara ute i det fina, underbara vädret. När jag och Daniel sen skulle gå hem från stan mötte vi Robin och alla vid sandgrund så vi stannade där en liten stund och bara chilla innan vi fortsatte hem.

Ni ligger jag i sängen och ska sova. Imorgon ska nog jag och Susanne åka in till stan och sätta oss någonstans och fixa klart mammas morsdagpresent. Sen blir det Zumba och gym.
Nattinatti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback