Sovdags

Nu ska det bli skönt att gå och lägga sig, kallt och skönt är det i sovrummet också! Idag så var jag först med Johanna en sväng och sen åkte jag och Micha in till stan för lite ärenden och sen åkte jag hem en stund innan jag drog till gymmet. Jag kan säga att det var nära på att jag stannade hemma från gymmet, jag var trött och ville bara lägga mej i soffan och mysa meen som tur va så tog jag tag i mej själv och slängde mej iväg på cykeln. Tur hade jag också, det var mörkt på himlen när jag cyklade in till stan och sen när jag var klar och skulle cykla hem så såg jag att det hade regnat.

Imorgon blir det upp med tuppen för jobb igen och sen direkt till gymmet för att sen direkt efter bege sig hem och göra sig iordning innan brudarna kommer. Imorgon blir det nämligen utgång med bästa bästa!

 

Nu ska jag sova och drömma och min pojk som jag saknar så mycket. Kom hem nu då!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback