Onsdag (dagen före torsdag)

Det är ju klart att bara för att jag för första gången på flera dagar tog på mej långbyxor imorse (för att det spöötegnade) så ska det bli superfint och megavarm så att jag har fått gå runt och svettats ihjäl på jobbet. Typiskt. Nu har jag i alla fall nyss käkat upp mon lunch och sett på ett avsnitt av DH och har himla lust att lägga mej ner men då vet jag hur det blir. Då kommer jag bara att somna och missa träningen idag igen och det ska inte ske! Efter träningen så åket jag ut till mamma och myser för imorgon är jag ju som sagt LEDIG! Jag ska även träffa Johanna imorgon vilket var år och dar sen.. eller ah inte år då men jättemånga dagar sen. Kulkul!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback