Ensam igen!

Igår kväll var jag och Daniel hemma och myste hela kvällen med tacos, film och The Sims för idag åkte han nämligen ifrån mej igen :( En hela jävla vecka i Finland men efter detta hoppas jag att han tänkt stanna hemma.

 

Har ganska nyss kommit hem efter att ha vart och hjälpt till med mormors flytt och snart ska jag cykla iväg upp till Färjestad och träna (ÄNTLIGEN!) Helt ärligt! Jag har inte tränat på tre jävla veckor! Och jag känner mej äcklad av mej själv. Först så var det P&L en vecka och efter det var det PIP och jobb hela veckan och förra veckan hade jag fortfarande för ont i kroppen för att träna.. Men nu är det inga undanflykter. Efter träningen ska jag även va med Anna och Klara-Lovisa <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback