Blogga blogga blogga...

... ja det här med att blogga är inte alltid så lätt. Nu var det en vecka sen jag skrev sist men denna gången har jag faktiskt en ursäkt. I onsdags så var jag på jobbet och städade då Daniel ringde och sa att vi skulle åka till Öland, och så fick det bli också! Jag lyckades få mitt pass på fredagen bortbytt så klockan halv 4 när jag kom hem från jobbet så åkte vi, jag, Daniel, Nathalie, Ahlbäck och Kim. Vi stannade där till söndag och vi hade det så jävla bra! Supervarmt väder alla dagar och framför allt inga mygg! Riktigt kul med sånna spontanresor och speciellt denna eftersom att jag aldrig vart på Öland förut.

 

Igår var jag på Body Combat på första gången på typ 5 veckor och det var skönt och jobbigt. Träningsvärken är rätt skön idag. Idag skulle jag egentligen följt med på body balance men jag drog ut till mamma och Bengt istället såå nu ligger jag här och ska sova. Imorgon ska jag hjälpa till med städning.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback