Min helg

Blohg.se appen har varit knäpp och inte gått att använda därav ingen uppdatering.

I lördags så var vi som sagt på julmarknad och det var hur mysigt som helst.
På söndagen blev det slapp dag och tvkväll med tacos!
I måndags så var vi på Combat på kvällen annars inget speciellt.
Och i går var jag på stan men Anna och käkade lunch och köpte lite julklappar. Efter det blev det fort hem och byta om innan Susanne kom och hämtade mig till gymmet och boxningen.

Om en liten stund så ska jag ta bussen in till gymmet och Tabatan.



Hej Mimmi !

Vilket underbart foto på dig och Susanne ! Skicka det till mig så är du hygglig ! Ni är så fina på kortet.

Puss och kram från mig som saknar er båda bara så otroligt mycket !

Pappa

2012-12-12 | 23:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback