Lördag som en lördag ska va

Oj tänka sig.. det är redan lördag. Tabatan i onsdags var jätterolig och jobbig och nästa vecka har Carro sitt sista tabatapass någonsin :( Hela nästa år så ska hon bara ha kettlebell. Typiskt också!
I torsdags i alla fall så jobbade jag 11:00-15:30 och när jag sen kom hem så var jag helt slut. Trött och ont i huvudet och Susanne kände sig likadan så vi skippade träningen. Daniel drog på bio med Thomas så jag blev ensam kvar hemma men det var faktiskt skönt eftersom att jag var så sliten. Såg på "Eva och Adam, fyra födelsedagar och ett fiasko", "Hannah med h" och "In time" Alla mycket bra filmer och jag fick en glad överraskning när jag märkte även att Joel Kinnaman var med i "Hannah med h". Såå snygg!

I går var det "dansmaraton" på sats så jag slängde på mig träningskläderna och åkte in och dansade i hela 90 minuter. Efter det hem och fixa i ordning sig lite innan Daniel och killarna kom hem. Satt och drack lite och hade det trevligt. Slutade med att vi hamnade på Tempel och sen hem igen. Jag och Daniel somnade inte för ens vid 5 på morgonen -.-

Idag då var man ju lite seg och trött! Så jag, Daniel, Chrille, Robin och Jimmy satte på en film och bara tog det lugnt. Sedan så åkte datorerna på och det började spelas dataspel och då kände jag att jag lika gärna kunde följa med mamma och Bengt hem till Kärne. Hahah så som vanligt ligger nu ute hos mamma och Bengt och ska sova för imorgon ska jag upp till julkalendern ;)
Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback