Julmarknad

Igår väckte mamma mig lagom till adventskalendern men jag tyckte allt att det var lite förtidigt att gå upp på riktigt då så efter att den var slut så gick jag och lamig igen. När jag kom upp igen senare så blev det lunch och sen satte jag igång och bakade kakor. Eftermiddagen bestod av skidskytte och mitt favoritspel Rack-o. Kvällen kom och jag bestämde mig för att stanna här en natt till eftersom att daniel gjort hela vår lägenhet till ett "lanhouse".
 
Imorse gick jag upp strax efter 8 och bakade scones med Bengt och sen satte vi oss framför tvn. Nu snart är det lunch och sen ska vi till Mariebergsskogen på julmarknad med Susanne och Tobbe.
 
Fin bild på soluppgången imorse



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback