Jobbdag

Och så blev klockan sådär mycket igen.. jaja, hinner jag bara somna innan kl 3 så får jag ju i alla fall typ fyra timmars sömn innan tvn sätts på. Jag och Daniel hat nämligen satt tvn i sovrummet på timer så att den sätts på automatiskt kl 07:15 varje vardag och gissa varför? Jo för att vi ska se på adventskalendern :D sen när den är slut stänger vi av och somnar om.

Hur som helst så fick jag ett tråkigt sms i morse av Susanne där det stod att hon var jätteförkyld och inte kunde gå på boxningen idag. Typiskt också! Jag som hade längtat sen förra tisdagen. Senare när jag satt och funderade på hur jag skulle lägga upp dagens träning så ringer dom från jobbet och frågar om jag kan jobba. Ja visst! Så det blev jobb istället 17-23.

Imorgon jobbar Susanne så jag åker nog in och går på Tabatan. Längesen vi var på det nu så det ska bli kul.
Oj nu är klockan redan kvart i... måste sova. God natt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback