I väntan på jobb

Sitter och bara väntar på att få gå iväg till jobbet, en timme kvar. " I morse" försökte jag sova länge så att jag orkat vara vaken till 04 inatt då jag slutar jobbet. Sen kom Susanne och plockade upp mig till boxningen. Kände inte riktigt att jag hade flyt idag men det kan bero på att jag var lite seg från combaten igår.

I går kom mamma och Bengt och plockade upp mig kvart över 9 på morgonen och vi åkte in till stan och fixade med julklappar. Efter stan plockade vi upp Susanne på vägen och åkte ut till Kärne för att klä julgranen. Haha mamma och Bengt hade vart ute på söndagskvällen när det var mörkt och hämtat in en gran så därför såg dom ju inte riktigt hur den såg ut och haha den var så himla ful. Jag och Susanne protesterade på att ha den så vi hämtade en annan jättefin gran.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback