Ett långt och ganska tråkigt inlägg.

Ja i torsdags då så åkte jag och Susanne in till stamning käkade lunchbuffe på Nya Peking. SÅ GOTT! Jag verkligen älskar kinamat och har gjort enda sen jag var liten. Alltid när vi var i Norrköping och hälsade på farmor och farfar eller när dom var här i stan så åt vi alltid på kinarestaurang.
Efter lunchen så cyklade vi till mormor och fikade och hjälpte även att julpynta lite. Sen så var det ju tänkt att vi skulle träna men det drog ut på tiden hos mormor och vi båda var så ruskigt trötta. Så alltså ingen träning.

Istället så åkte jag och Daniel (och Kim) och handlade på Willys och rusta. Sen åkte vi och hämtade upp Chrille och sen till Tables och spelade lite biljard. Biljard är himla kul! Dock är jag inte så bra på det men jag vill gärna lära mig.
När killarna tröttnat på att spela och bara ville koncentrera sig på öldrickandet så gick vi till O'learys och träffade Adam och hans vänner. Efter några till öl (för dom, inte för mig) så åkte jag och Daniel hem medan dom andra drog in på krogen.
Jag och Daniel åkte förbi Max och sen hem och la oss.

Igår lagade jag jättegod mat! Det blev makaronigratäng med korv, tomat, mozzarella och pesto. Nom nom! Senare cyklade jag in till gymmet och vi körde bröst, biceps, axlar och mage. När jag kom hem var Daniel och Chrille och vi satt och hade det gött och såg på tv. Senare på kvällen/natten hade vi tråkigt och drog tog en sväng med bilen till bl.a. Forshaga och Kil. Haha och när vi kom hem satte vi på Yrrol tills vi somnade i soffan.

Idag hade jag tänkt att bara vara hemma och ta det lugnt för att senare åka ut till Kärne med då ringer dom från jobbet och vill ha hjälp inne i stan. Ja vad gör man inte för teamet.... och pengar. Så jag åkte in och jobbade 12:30-18:00 Efter det kom Daniel och plockade upp mig och sen kom mamma och Bengt och hämtade mig och jag följde med ut till Kärne. Vi badade badtunna, åt tacos och såg på film.

Nu ska jag sova innan jag kommer på mer saker att skriva om så att detta inlägget blir ännu längre och ännu tråkigare än vad det redan är! Godnatt

Psst.. bilden är på min alkoholfria drink i torsdags

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback