Dagen före julafton

Just nu är det egentligen julafton och jag har inte skrivit på nästan en vecka. Det beror på att jag haft fullt upp med så mycket annat och med jobb. Jag har verkligen vart jättetrött den här veckan tack vare dom sena nattpassen på jobbet.

Ikväll i alla fall så har vi vart ute hos mamma och Bengt på uppesittarkväll med Bingolotto och mys. Nu ligger jag i sängen som ett litet barn och vill somna så det fortare blir morgon och julafton med massa god mat, julklappar och Kalle Anka.
God Natt och God Jul!



Hej!
Din design är jäätefin sak aldda ner den jag med tänkte jag.

Svar: Hej!
Ja den är himla fin :) När man laddar ner den ser den dock lite annorlunda ut, jag har ändrat färg och lite sånt :)
Mimmi Lepp

2013-01-02 | 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback