Dåligt uppdaterat... igen

Nu har det gått lång tid igen... Jag måste skärpa mej. Jag har tänkt att skriva flera gånger medans jag kommer ihåg vad jag gör men det har ändå inte blivit av... fy på mej!

Jag kan i alla fall berätta att jag har vart på två kalas i helgen. I fredags så var jag, Klara-Lovisa och Anna och firade Sofie på Kasernhöjden. Det var lika mysigt och trevligt som alltid när vi umgås. Blev även en sväng till stan och uteservering. 

På lördagen var det kalaj igen men denna gången ute i mitt kära Alster för att fira Angelica :) Också supertrevligt att träffa alla gamla människor som man inte sett på länge.

Sen har jag vart lite ute på sjön med Susanne och Tobbe och även träffar pappa och Mari. Och idag var vi på en liten utflykt till Tossebeegsklättenoch käkade räkmacka.
Kan också meddela att vi kört igång med träningen igen nu på allvar. Nya höstschemat har dragit igång och det är så mycket braa.

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback