Bröllop

När jag skrev inlägget igår visste jag inte vad jag vad jag hade att vänta. Kvällen blev himla rolig med massa bra folk (och lite obra folk) och goda drycker ;) Idag var det bara att ta tag i sej själv och pallra sig upp för att göra sig i ordning för bröllop. Det var nämligen Daniels faster som gifte sig. En fin och mysig vigsel vid vattnet följt av härlig och god mat. Efter festligheterna åkte jag hem och bytte om till något "mer bekvämt" och fot iväg till Emilia. Där har vi suttit tills nu och tjötat jag, Emilia och Micaela. Fick även smakprov på den berömda räk och broccolisoppan som Emilia gjort.

 



å va fin bild!

föresten, nu säljer jag ett lila kamera fodral för systemkameror för 40 kr + att jag betalar frakten! Klicka gärna in på länken för att se mer :) (förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer) http://lgullarbergs.blogg.se/bloppishttp://lgullarbergs.blogg.se/bloppis

2012-08-06 | 10:26:34

Jätte fin blogg!
Vad ska du hitta på idag? :)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

2012-08-07 | 03:25:35

Fin blogg :)

2012-08-08 | 13:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback