Trött!

Herregud vad jag är trött, jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Idag var jag och mamma i alla fall in till stan och fixade lite, bland annat hämtade vi mitt armband som jag fick när jag fyllde 20. Jag hade lämnat in det för att få det kortare. Sen drog jag till gymmet med Susanne (det blev tabata i vanlig ordning).

Imorgon ska jag in till stan och käka lunch med Susanne, det blir sushi. Även fast jag inte tycker om det så mycket så blev jag himla sugen på det så får helt enkelt se till att börja gilla det :) Efter lunchen ska vi springa och jag antar att det blir inomhus eftersom att det ska bli pissväder.

Just ja, igår morse blev jag lite grinig på Daniel och för att gottgöra mej kom han hit på kvällen med en bra film och Ben and Jerrys. Han är allt världens underbaraste och tänk att om bara två veckor bor vi tillsammans!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback