Tabata och bio.

Tabatan idag var mycket jobbigare än vanligt och jag kände mej nästan yr och illamående när jag var klar. Jag vet inte vad det berodde på men Susanne kände likadant och när vi kom ut i omklädningsrummet så var det en tjej som sa att hon känt detsamma. Så jag vet inte om det beror på all jävla påskmat eller bara ovanligt jobbiga övningar. Även idag fick vi prova på Kettlebells.

För dom son inte vet vad Tabata är så är det korta maximalintensiva 20 sekunders intervaller som följs av 10 sekunders vila. intervallerna upprepas 8 gånger. Intervallerna kan innehålla såväl rena konditionsövningar som styrkeövningar.

Klockan är nu 19:17 och om typ två timmar ska jag och Daniel på bio. Vi ska se Wrath Of The Titans som jag tror är riktigt bra! Vi såg Clash Of The Titans när den gick och den tyckte vi om så jag hoppas denna är lika bra! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback