Jävla Teliabutik

Igår gick jag in till stan och mötte upp mamma och Bengt på Telia för att fixa med mitt abonnemang och skaffa micro-sim till mobilen. Dom öppnade butiken kl 10 men när vi kom dit någon minut innan så hade dom redan öppnat och vi fick nummer 6 i kön. När det hade gått en timme så var mamma och Bengt tvungna att åka för dom skulle hämta hem mormor från sjukhuset. En kort stund efter det så var det äntligen min tur och jag lämnar fram lappen som mamma har skrivit under om att överlåta abonnemanget till mej och säger att jag skulle vilja lägga till lite saker på abonnemanget. Då säger hon i kassan att dom inte kan göra något om inte mamma är med eftersom att det tar cirka 5 arbetsdagar innan abonnemanget står på mej. MEN VA FAN!? Vi har ju suttit här och väntat i en timme nu. Det är väl inte vårt fel att ni inte har tillräckligt med personal!
Då var det bara att gå därifrån utan att fått något gjort.

Vi åkte till mormor och käkade lunch och sen åkte Bengt hem medans jag och mamma åkte in till stan och Telia igen. Eftersom att mamma var med så gick allt bra och jag kan nu använda iPhonen.

Igår blev det ingen träning för min del eftersom att jag kände mej krasslig i halsen och seg i kroppen efter måndagens jävulspass! Asså det där jävla bootcamp passet var det jobbigaste jag gjort på länge, kanske i hela mitt liv. Med det blir nya tag med Tabata ikväll.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback