iPhone

Nu sitter jag här hos Daniel och skriver på min blivande mobil. Tillslut så har även jag skaffat mej en iPhone. Jag vet att jag alltid har sagt att jag inte vill ha någon men sen så kom jag fram till att jag vill ha 5:an men eftersom att det inte är någon som vet när den kommer så får det bli en 4:a så länge. Så nu är det dags att säga hejdå till min kära gamla mobil som varit en trogen vän i över 3 och 1/2 år.

Idag var jag in till stan och skulle bland annat fixa mitt abonnemang och byta skor m.m. När jag väl kom fram till disken efter suttit och väntat på Telia i typ en halvtimme så kan dom inte hjälpa mej med nått eftersom att min mamma står på abonnemanget. Så jäkla drygt så nu blir det att dra in till stan imorgon igen. Sen så skulle jag vara smart och dra till stadium och köpa mina löparskor där istället och spara 400 kr men så klart så fanns dom inte i rätt storlek -.- men men.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback