Ice Age

Jag kom inte alls upp i tid imorse.. Jag hade även tänkt att dra ut och springa meen eftersom att det var så fult och tråkigt väder så blev det inget av det heller. Istället drog jag, mamma och Bengt först till välsviken och kollade lite på Lager 157 och Stadium, sen tog vi oss en sväng förbi solareturen och sen ut till Hammarö och kikade på husbilar. När vi ändå var där ute på Hammarö gick vi in på den stora Coopbutiken som ligger där och då hittade jag fina olja och vinäger flaskor som det var halva priset på (Y).
Nu sitter vi framför tvn och ser på Ice Age 3. Jag längtar så tills 4:an kommer den 27 juni

Tänkte även jag skulle visa min grymt snygga tröja som jag fick av Emilia, Frida och Micaela när jag fyllde år.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback