Hmm

Ja först kan jag ju börja med att tala om att det inte alls blev någon träning igår. Precis innan jag skulle åka så fick jag sms av Susanne att hon mådde dåligt så då åkte jag hem istället. Jag blev direkt satt i arbete när jag kon hem och det blev att klättra upp på taket och sätta fast nya plankor. När jag sitter och käkar fruktsallad så får jag sms av Anna om att jag skulle med ut så så fick det bli också! :)

Vi drog hem till Annielle där också Hanna var och sedan åkte vi in till stan och Koriander! Det blev en rolig och lyckad kväll och det var kul att träffa Annielle igen efter att inte ha setts på hut länge som helst.

Idag har jag gjort absolut ingenting. Nu blir det Snabba Cash och dräggla lite över Joel Kinnaman ;)

 

image description

image description




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback