Helgen som gått

Idag är jag helt slut! Har legat i soffan och sovit typ hela dagen. Det tär fan på kroppen att supa så här hårt flera dagar i rad och speciellt på mej som inte brukar festa så ofta. Jaja helgen har i alla fall vart mycket bra men det blev jobbigare än jag trodde att säga hej då till vännerna, speciellt Emma. Förra gången jag åkte så visste jag ju att jag skulle åka tillbaka och träffa henne igen men nu ses vi inte för ens förhoppningsvis till sommaren.

I söndags var det ju avslutningsfesten med tema charter och vi kom på idéen att klä ut oss till olika väder. Jag fick äran att vara regn :p Tyvärr fick vi inte någon bild på alla oss men ska slänga upp en bild på hur jag såg ut i alla fall. Efter att ha blivit nerstänkt med öl så att färgen i ansiktet började rinna och att jag insåg hur jäkla ful jag var så gick jag hem och fixade till mej lite. Och jag må säga att det blev mycket snyggare.

Igår efter brunchen och ett godkänt alkoholtest så åkte jag hem och jag var så himla trött att jag var tvungen att stanna till på en rastplats (tossebergsklätten) och ta lite luft, annars hade jag somnat framför ratten. Senare på kvällen hade Klara-Lovisa bjudit med oss till O'Learys där Lager 157 bjöd på mat. Mycket gott och trevligt.








image description




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback