Braa dag idag!

Idag så begav jag mej ju som sagt in till stan till Susanne. Eftersom att vädret var mycket bättre än förväntat så åkte vi till skutberget och sprang, efter det åkte vi hem till Susanne och duschade och gjorde oss i ordning för att gå och käka lunch. Det blev ju då sushi och det var faktiskt godare än förra gången, dock kom jag fram till att jag verkligen inte tycker om wasabi!

Efter lunchen som dessutom min kära syster bjöd mej på så åkte vi till gymmet gör att köpa ett varsitt linne och sedan åkte vi ut till mej. Sen åkte vi med mamma och Bengt in till stan för dom skulle gå på Filip och Fredrik och jag åkte hem till Daniel så länge. Vid klockan 7 kom Susanne och Tobias och hämtade upp mej, mamma och Bengt och vi drog ut till Philipsson som hade VIP-kväll. Där bjöds det på mat och dryck och underhållning.

Sen åkte vi hem och plockade upp Emilia och Micaela på vägen hem och nu har jag nyss skjutsat hem dom igen.

Med andra ord en mycket braig dag! Imorgon blir det gymmet och styrketräning. Nattinatti

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback