Ännu en ny dag.

Jag kan börja med att säga att jag har världens träningsvärk. Den där jäkla Tabatan satte sina spår.
Bion igår var bra men inte överdrivet. Men däremot så började vi kolla på en serie igår som egentligen har premiär på tv på fredag, New Girl. En jätteroligt och mysig serie som är värd att se!

Idag blev det Body Jam och den nya koreografi vilken gjorde mej besviken. Inte alls roligt :( så vi går se om jag ger det någon mer chans.

Imorgon blir det iväg till gymmet vid halv 10 och senare på eftermiddagen ska jag på arbetsintervju på Maxi. Jag hoppas verkligen att det går bra så jag får det där jobbet! :)

Jag såg även första avsnittet av Wermland Forever och jag säger bara vilket skämt! Haha undrar vad folk kommer tro om oss i Värmland egentligen. Jaja nu sitter jag i alla fall och ser på det bästa som finns: Scrubs <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback