12.04.27

Idag har jag vart inne i stan med mamma, Bengt och mormor. Vi strosade runt och gjorde lite ärenden åt mormor och käkade supergod bakpotatis på Mat och Muffins. Annars har jag faktist inte gjort något mer utan bara suttit inne och myst i soffan. Det börjar faktist bli lite segt det här med att vara arbetslös. Det var skönt i början men nu när det inte ens är fint väder längre så finns det ju liksom inget att göra. Jag vill ha ett jobb NU så jag kan få lite rutin på mitt liv igen och inte bara söla omkring på dagarna. Jag fick dock reda på idag att jag inte fick jobbet på Maxi men hoppas hoppas....

Imorgon så kommer Erica ner till Karlstad med William och vi ska till leklandet och sen kika runt lite på stan. Det ska bli mysigt och roligt att få se jäntan igen. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback