24 oktober 2010

sitter och försöker plugga naturkunskap och sen ska jag iväg och jobba *suck*

hahah fredagen blev nog inte riktigt som vi hade tänkt oss tror jag eller vad säger ni frida och emilia? ;)

http://ffffirre.blogg.se/2010/october/entry-98528909.html   <------  hahahah här kan ni läsa om hur frida mådde på lördagen och emilia mådde likadant ;)

Vi drog i alla fall in med 5 bussen till stan (jag, frida, emilia och krasse) och gick till blue moon bar och käkade och kollade på när Farbror Fläsk spelade. Efter det skulle vi dra till score var det tänkt men frida mådde inge bra och det slutade med att vi hamnade inne i biskopsgården där frida blev omhändertagen tills hennes mamma kom. Sen drog jag och emilia och krasse till score och där blev det emilia som började känna sig dålig så även hon var tvungen att åka hem. Och när jag kom tillbaka till score igen efter att ha följt emilia till busssen så var även krasse borta så då fick min kära pojkvän komma dit och göra mej sällskap ett tag tills vi tillslut drog hem till han och sov.

på lördagen hade faktist även jag ont i huvet vilket aldrig brukar hända menmen det är sånt man får stå ut med.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback