nygaddad

oj nu var det en vecka sen jag skrev sist och det sista inlägget avslutade jag med att skriva att jag längtade till dagen efter och här får ni svaret varför jag längtade så mycket...



..jag och min syster åkte gjorde en varsin sån här på insidan av biceps,
jag på höger och susanne på vänster. Hjärtat är ifyllt med rött och för er
som inte ser vad det står så står det: Futurum nobis est sorores i Aeternum
Det betyder: Framtiden är vår systrar för Alltid ♥

så detta gjorde jag alltså på torsdagen

Fredagen morgonen så åkte jag, micaela och frida in till stan och grejade lite inför lördagen då vi skulle till molkom. Och på fredagen så fyllde ju också min gosiga Maria Schyllander år så på kvällen blev det att fira henne i Alster med en massa skönt folk och mysig plockmat.

Lördag så gick jag upp, käkade lunch och drog sen direkt till micaela för att göra oss iordning för kvällen då vi skulle ha våran "Halloweenfest" i Molkom med gänget. Jag och micaela körde liksom förra året på Mumier, emilia och frida var "döda turkar", någon var kärring och några var bara allmänt fula/läskiga :) Det var kul att träffa Fredrik igen och också Victor som kom ändå från Oslo för att festa med oss.

asså det är helt sjukt vad jag gillar alla dessa människor och nu vill jag bara ha jul och nyår i branäs! det kommer bli hur awesome som helst!

Söndagen blev det en lugn myskväll hos syster med EMA och god mat ♥


nu ska jag plugga så
pussshej


Näää vilken fin text.. verkligen jätte fint skrivet

2010-11-11 | 17:23:58

åh tack så mycket :)

2010-11-11 | 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback