...

Det blir inte alls sälen till helgen! det var bara fyra backar öppna i hela sälen så vi struntar i det... faaan! jag som var så taggad på att äntligen få komma iväg och åka! jaja nu får man ta och tagga till Johnossi ♥ imorgon istället.
igår så fyllde min gamle tokiga friend Maria Rickmann 18 feta år så det firades med smörgåstårta och massa andra tårtor. trevligt trevligt och även hon ska med till Johnossi imorgon och känna på hur det känns att vara 18år på riktigt! Igår hade vi också nationellt prov i svenska b.
så vad har hänt annars denna veckan... inte mycket. I söndags så pluggade jag naturkunskap heela dagen för på måndag var det prov och nu sitter jag hemma hos Susanne och väntar på att gå iväg till dansen.
Försökte få med Felix på en bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback