heelgen!

Fredagen, drog in till skolan klockan 10 för att ha en teaterlektion i 1½ timme som jag trodde var viktig att jag gick på men nej! under den en 1½ timmen så satt jag på golvet och skulle låtsas sova -.- Sen blev det hem med 12bussen och hem och käka och sova och senare mot kvällen så drog jag och micaela in till stan till daniel, johan och robin och grejade lite.

Lördagen blev det upp tidigt och in till skolan till klockan 10 för en heldag i skolan med rep för musikalen. slutade klockan 5 och då blev det att dra hem och skynda sej att plocka iordning kläder och käka innan för att sen dra in till norrstrand till sofie och brudarna i klassen. Var hos sofie och hade det trevliga och drog sedan vidare till en lokalfest ute vid kanikänäsen, stannade där ett tag och drog in till stan igen strax efter 2. Blev en skagenbagge inne i stan innan jag gick upp till syster och sov där. Kul kväll med rockiga brudar!

och så idag har jag bara suttit hemma och kollat på Desperate Housewives och nu sitter jag här och tänker och har mej, saker som måste göras och saker jag så gärna vill och blablabla

imorgon är det "städdag" i skolan, vad det nu egentligen innebär mer än att bara gå runt och städa vet jag inte men jag har hört att det bjuds på varm choklad med grädda utomhus :D och att vi slutar tidigt! Till kvällen blir det nog iväg och träna skulle jag tippa på!

såå det var min helg.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback