dumma förkylning

jag blir ju inte alls bättre som jag skrev i fredags :( Jag är i alla fall inte så tät i näsan och jag nyser inte heller stup i kvarten längre men jag låter som en kråka och hostar. Plus att jag har sån träningsvärk i magen sen styrketräningen igår så det gör jätteont när jag hostar. Och just ja igår, asså jag hade så jäävla ont i mina arma,det var helt sjukt. Det var liksom inte som vanlig träningsvärk utan det gjorde så onte så jag fick till och med ta mej en tablett framåt kvällen.

Men som plåster på såren så var jag ledig idag! :D och imorgon så blir det träning på kvällen om jag inte har ont i halsen och efter det blir det middag hos susannes kompis magdalena :)

nu blir det tv (:

puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback