9 februari

hmm ja vad ska man säga om helgen? Kaos! är ett rätt bra ord för helgen men fredagen myys och början på lördan kul! :D

och igår så tänkte vi (vårt företag) att vi skulle vara lite effektiva och sy hemma hon emilia, så jag tog med mej min symaskin till emilia och hon hade sin. Men när vi skulle börja sy (efter en jävla massa porr och sjuka grejer) så krånglade min symaskin och emilias fick vi inte ens igång! :@ blev alltså inget sytt!

idag då så blev det hem lite tidigare från skolan för att plugga och tro det eller ej men det har jag faktist gjort :D lita i alla fall.

Och imorgon är det filmdag i aulan hela dan i skolan! SOFT


här får ni en sjukt vacker bild på nog det vackraste djuret som finns!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback