seg vecka

ojoj det var en vecka sen som jag uppdaterade, men har som sagt vart lite seg. Min heshet gick i alla fall över typ igår så jag har alltså vart hes i över en vecka, knasigt men så kan det va. Så i veckan har det inte blivit så mycket träning var väl och körde lite styrka i tisdags. Var också och unnade mej en fika två gånger också under veckan, ena gången en snabbfika med lois, hanna och emmy och sen dagen efter med sofie :)

Fredagen blev det stan och semla och glass med syster och sen till daniel.
Lördagen var slapp och jag och susanne var och kollade på en katt som hon skulle köpa (Pölsa 2år Numera Felix) sen blev det till hanne med millan och frida! :D rätt misslyckad kväll men ändå trevlig (:
Söndagen blev det först upp tidigt och iväg till gymmet och gå en halvtimme, sen en massa rännande i olika affärer för att köpa kattsaker och sen hem för en god middag :)

Så de var min vecka i stora drag och denna vecka blir det mycket plugg och tråkigheter plus prov imorgon. Ska också försöka hinna med lite mer träning också.


Så här har ni då susannes nya familjemedlem Felix




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback