Tisdag!

Jag hatar tisdagar! men denna har vart ganska bra ändå :)

Först skolan med kulturhistorian och sen teater då vi läste i genom hela manuset på Peter Pan med dom rollerna vi ska ha och för er som inte redan vet så ska jag vara Mikael (minstingen) :D Sen var det engelska, fast det var jobbigt så jag halvsov hela lektionen och efter det arbetsmiljö.

Slutade litte tidigare från arbetsmiljön så jag hann med tidigare bussen hem, käkade och greja litte sen iväg till det som gör mina tisdagar till pina och pest... teatern. Men som tur va så kunde jag bara vara med till kvart i sju för sen bar det iväg till skolan igen för att sälja fika på ettornas föräldrarmöte (Y) det var kul och jag måste bara säga att jag älskar folk i min klass! blir bara så himla glad av dom och man skrattar så man grinar och det är dom som får mej att gå till skolan! och på fredag tjejer blir det grejer!! ;)

Imorgon blir det att dra in till stan till syster och iväg och träna och fixa SATS kort (äntligen) men nu blir det kvällsmacka och om en timme SCRUBS

pusshej!



Sv: men mimmi det är ju thats 70 show!! xD

2009-09-29 | 23:04:19

nej sån skit kollar jag inte på XD

2009-09-29 | 23:13:51

jag och lena har bestämt oss för att komma och kolla på dig och jossan när ni är klara med teatern :D

2009-09-30 | 17:46:01

Ååh vad trevligt! :D

2009-09-30 | 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback