fräsch igen..

Nu har jag nyss gått ut till mej och sitter och ser på SCRUBS ♥ nyduschad och fräsch, lyxade även till med en hårinpackning som luktar lite skumt men rätt gott (Y)

Träningspasset förut med syster var inte så värst kul, det var krångligt och mer krångligt! men det var ju första gången så man får väl ge det en chans till tills man fått in stegen ordenkligt. Jag saknar KMTI och vill dit men nu får jag ta och hålla mej till SATS och andledningen är att det är så centralt och bra och nära skolan och buss hem. Jaja nu är kortet skaffat i alla fall och jag väntar bara på att Fritzel ska skaffa sitt så vi kan köra igång på riktigt.

Idag var det ju också kick off för UF på nöjesfabriken hade inte tänkt å gå egentligen eftersom jag hade annan lektion men jag slutade tidigare så jag hann dit och det var faktist kul :) vi trodde att det bara skulle vara massa prat och information men det var inget sånt alls.

jaja hej så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback