Då har man skaffat sej en blogg då.

Fråga mej inte varför jag börjar blogga för det vet jag nog inte riktigt själv men det kändes som ett bra sätt om man vill skriva om vad man gjort men inte vill lägga upp en bild varje gång (bilddagboken) fast man vill ändå skriva såpass ofta så att "loggen" blir för full i facebook

Känner att jag egentligen borde gå och lägga mej när klockan snart är tre på natten så jag får väl göra det nu. Imoron blir det skolan med UF som första lektion och efter det lunch med Klara-Louisa och sedan matte (N) och sen slutar jag alltså 13:20 (Y)

natti



Jag ska bli din trognaste läsare!

2009-09-28 | 17:45:01

haha ja det hoppas jag ;)

2009-09-28 | 18:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback