ojoj

Nu var det dåligt uppdaterat men jag har haft fullt upp ska berätta om helgen snart men först en jätteviktig sak att berätta...

VI HAR INGET MATTEPROV!!! och jag är huur glad som helst och det känns så jävla gött haha jag och klara-lovisa bara kollade på varandra och fick typ skrattattack och var hur lyckliga som helst när lois är trög som vanligt och fattar det typ fem min senare ;p

jaja helgen har i alla fall vart trevlig, på fredagen drog vi till amanda lindahl på herrhagen och det var väl ganska trevligt men senare typ innan vi skulle dra hem så var det väldans dystert tycker jag och nån blev jämt litte för full och det var inte jag som tur va haha men det var underhållande ;)

Och så på lördagen så bar det iväg till Hanne med lois och annielle och så kom även amanda, amanda och avan men sen var vi tvungna att dra därifrån vid 10 så då blev det in till stan och annielle, amanda och dom drog vidare och jag och lois hittade albin och marcus så vi drog hem till marcus och såg på film. Tog tvåbussen hem med micaela.

Söndagen blev slappisdag med mamma och Bengt framför TV:n

Och idag så var det först skolan och sen en sväng på stan med syster tills det blev att möta upp Frida och dra till gymmet. Det blev aerobic och det var både roligt och jobbigt så nu sitter jag här hos susanne och har nyss duschat och käkat asgod soppa (Y) men nu ska jag plugga litte kulturhistoria för provet imorgon.

ha de bra!


Jag är inte trög, dumma dig! ;)

Tack för helgen. <3

Peeeace!

2009-10-13 | 20:49:57

haha jo men litte trög är du ju ;)

Tack själv <3

(Y)

2009-10-13 | 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback