Gårdagen var trevlig.

Gårdagen blev ganska lyckad bara det att det kom litte för mycket folk.

Jag millan och micaela drog till lokalen vid fyra och hjälpte till litte, käkade McDonalds och började smått göra oss iordning. Det tog tid att fixa mina och micaelas kläder (vi var mumier) och när vi lindat trasbitarna ända upp tll magen ungefär så fick vi ett problem, hur ska vi kunna kissa under kvällen? ;p vi fick tipset att vi skulle klippa hål i legginsarna och sen bara dra undan trosorna och kissa i hålet haha men vi tyckte inte att det var en så bra ideé så vi löste det på ett smidigare sätt :) Först tyckte vi att mumier var en jättebra ideé men fan asså ;p vi fick gå och dra upp trasorna runt benen hela kvällen så tillslut så åkte allt av. Jaja kvällen blev som sagt ganska lyckad i alla fall fast jag grinade som en idiot för att jag trodde min mobil var borta men det var det ju så klart inte, daniel hittade den i min jackficka -.- Sen kom det alldeles för mycket folk och polisen kom även en sväng också. När alla hade dragit så var det bara jag, millan, micaela, erik och malin kvar eftersom att vi skulle sova där men malin och erik drog tidigt på morgonen. Och jag säger bara det att hur fan beter sej folk? det var verkligen hur mycket som helst att städa undan och folk hade haft sönder saker. 

Imorse blir vi väckta klockan sex på morgonen av att den tant står och skriker på oss att detta var katastof och att vi måste upp och städa och sen kommer en gubbe in och börjar ta massa kort på lokalen och utanför. Så vi orkade inte med och vi hade ju faktist städat så mycke vi kunnat så millans mamma kom och hämtade oss. Så micaela gick hem till sej och jag och millan till millan och gick och la oss och sov färdigt. Sen blev det hem och käka och sen iväg med mormor, mamma och syster till kyrkogården och sen hem och duscha! tog ett tag att få ur den svarta färgen ur håret och blodet på kroppen :p

Ikväll blir det att bara mysa själv hemma med pizza, chips och film :D

blev inga kort från min sida igår men här kommer några kort som andra tagit ;)

















HAHAHHAAHHAAAAAAA vilken historia :D

2009-10-31 | 20:37:05

och jag gillar kortet på robin!

2009-10-31 | 20:37:24

eller , jag gillar alla kort! hahahha

2009-10-31 | 20:38:51

jaa hahahahahah XD

2009-10-31 | 21:15:10

du skulle passa i mörkare hår :)<3

2009-11-02 | 19:52:44

ne de vet jag inte riktigt, skulle och har ju alltid velat men vågar inte ;p

2009-11-07 | 23:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback