Gårdagen

igår var det yreksinformation hela dagen, för er som inte vet vad det är så gick det ut på att man skulle välja tre stycken yrkan som man skulle gå och lyssna på. Det var folk att lyssna på på sundsta, älvkullen, tingvalla och UNO. Jag valde att först föja med micha på hotell och resturang på sundsta, det verkade ganska kul. Efter det bar det iväg till UNO för att lyssna på polis, riktigt intressant! kanske mitt framtida yrket ;) och jag som klagat så på poliser. Efter det var det lunch men det var sån kö på tingvalla så det fick bli BK och Crispy Chicken♥. Sen fick jag gå själv och lyssna på idrottslärare och det är ju det som jag ska bli så det vara bara bra men det visste jag ju redan. Sen åkte vi in till sundsta igen och lyssnade på reseledare/guide och ja vad ska man säga om det.. det var nog inte riktigt vad folk hade tänk dej om man säger så ;p

Vi slutade 13:40 när allt var slut så jag och Lois drog in till stan och kollade runt litte på jackor och mössor ochvi  hittade en bra vinterjacka som det blev att köpa sen när mamma kom in till stan. Tur att man är så litten så man kan köpa barnstorlek och spara 500:-

JAG HITTADE OCKSÅ EN GRÖN SNOWBOARDJACKA!!! enda gröna jackan i hela stan och den kostade inte 2500 som den jag kollat ut på internet utan bara 1000 kr! Men då med min vanliga otur så fanns inte den jackan i xs som jag skulle ha behövt och inte på bergvik heller men då sa dom faktist att dom kanske kunde försöka specialbeställa en i xs till mej och det skulle bara kosta 150 kr extra! så det skulle ju va skitbra om den passar och är snygg till brädan och byxorna :D glad




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback