fräscha tjejer.

Ursäkta du menar väl fräsch tjej. haha jag är precis så fräsch som jag själv vill, du har säkert vart i samma situation du också!

Jaja var bara tvungen att skriva det men ja vad ska man säga om dagen egentligen.. haha jag och daniel skulle ju baka idag eftersom att det inta hanns med sist och daniel hade bestämt att vi skulle baka Napoleonbakelser så det fick väl bli så fast jag egentligen ville göra kladdkaka!

Det började med att daniel blandade marsankrämen fel och gjorde sås i stället för kräm så han tog till en massa knep för att få den tjock och jag tänker inte ens säga vad han gjorde ;p men tillslut blev det i alla fall krämig. Senfick vi i alla fall ihop det men det smakade lite skumt tack vare daniels små ingredienser men annars var det faktis helt okej men nästa gång blir det kladdkaka!

Så alltså en trevlig dag och nu sitter jag här och försöker få micaela att förstå att jag inte tänker berätta vad jag köpt till henne i födelsedagspressent men jag lovar er att det är något hon vill ha ;)


så här ska alltså en riktig napoleonbakelse se ut men det kan jag säga att det gjorde inte våra :p

 



TELL MEEEEEEEEEEE, teeeeeeell meeee, or I will stand by you bed tonigt and watch you sleep and i will hunt you in you dreams untill you wake up and notice that you´re dead

2009-10-05 | 23:39:08

it´s my gift, GIVE IT TO ME BABY AHA AHA

2009-10-05 | 23:40:31

by your bed heahea and, yourdreams hehehhhhhhhhhhhh

2009-10-05 | 23:41:59

hahahah I will wait for you!

2009-10-05 | 23:45:56



and i will eat all your chocolate-sause (haha stavning... )



tonight också och ******* för alla andra fel.

fick tillbaka en engelska grej idag i skolan, haha fick G- och jag som trode jag var bra i ETT ENDA ämna i skolan men NEJ



2009-10-06 | 00:13:05

nej nu får jag ge mig, jag skriver fan mer på din blogg än du själv. heheheeeeehhehehe.

2009-10-06 | 00:15:03

men va? G- men du kan ju engelska!! :O

2009-10-06 | 00:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback