27 Oktober

då sitter man här själv igen nudå som så många kvällar och nätter förr och det finns typ inget att göra men det struntar man i man sitter kvar ändå och bara kollar runt för att ha något att göra. Även fast man sitter och i princip drömmer om att få gå ut och gosa ner sej i sin sköna säng så sitter man kvar ändå... ja man kan ju missa nått?

HAHAH som nu till exempel XD frida skrev nyss att hon skaffat sej en blogg som hon inte fattar ett piss av så jag fick ringa henne och ge henne lite hjälp på traven ;) inte för att jag är något proffs men hon fattade inte ens hur man skrev ett inlägg. När jag skaffade min blogg så satt jag uppe ända till klockan 4 på morgonen (det var skola den dagen) och jag fattade absolut ingenting men jag SKULLE få den som jag ville ;p. Sen så har jag ju lite konstigt för mej när jag ska upp på morgonen jag ställer nämligen tre stycken alarm. Jag ska oftast gå upp halv sju, då gör jag så att första alarmet ringer klockan 5 men den är bara till för att stänga av och somna om sen nästa alarm klockan kvart över 6 och sen den sista klockan halv 7 ( men sen blir det alltid så att jag går upp klockan 7 i alla fall). Så då den här natten/morgonen så satt jag där och hade helt gett upp eller ah egentligen hade jag kunnat sitta tills jag skulle iväg till skolan men kände att jag var tvungen att sova lite i alla fall. Så då när jag skulle ställa mina alarm så inser jag ju att det bara är en timme kvar tills första larmet ska ringa :O så den fick jag ju ta och skippa haha.. den natten sov jag 2 och en halv timme, jag var pigg i skolan men när jag kom hem somnade jag i soffan :p

det här blev ett ganska långt inlägg men glöm inte nu att ta en titt på Fritzels blogg ;) www.fridaelmefjall.blogg.se

bye




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback