LÄS INTE.

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ  (första och sista gången jag bloggar)

jag, anna micaela linnea hedin tänkte gästblogga lite. det lät som en bra ide först, sen gjorde det inte det men sen gjorde det det igen, men nu gör det inte det igen, men jag gör det ändå, för jag råkade nämligen googla "roliga skämt korta" och hittade två skämt

jag har SJUKT rolig humor och jag hittade först ett SJUKT roligt skämt:
- I går vann jag fyra hundra meter häck.- Jaså, var ska du plantera den då?

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

sen hittade jag också ett jävligt DÅLIGT "skämt" som någon 40-årig stockholms politiker måste ha skrivit för jag förstår inte vitsen:
- Ni får sluta som chaufför hos mej. Idag var det andra gången på två
veckor som ni varit nära att köra ihjäl mej.


jag ber, SNÄLLA kan någon förklara detta för mig?




mimmi <3 micaela





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback