vilket jävla vaccin!

Igår så hade jag så jävelens ont i armen så det är inte sant! När jag vaknade på morgonen var armen svullen, jag mådde illa och kände mej konstig i hela kroppen och jag kunde inte ens ta på mej kläderna själv. Jag var yr och hade ont i både huvet och hela nacken och kände bara att jag ville vara kvar hemma och sova men så tänkte jag att jag typ bara hade teater och att jag kunde sitta och kolla på. Så jag gick till skolan i alla fall och bara mådde skit men det släppte mer och mer under dagen men värken i armen släppte inte för fem öre! Efter skolan gick jag till daniel och vi drog in till stan en stund med fredrik och gick runt och kollade i massa affärer. Blev att vi köpte sånna där fejk glasögon som alla har xd och daniel köpte även en "björnfitta" (sån där jättestor pälsmössa med öronlappar) och fredik en assnygg tröja. Sen gick vi hem till daniel igen och fredrik stack hem och robin gjorde oss sällskap i stället. Så precis innan jag skulle ham så kom dom på att dom ville se på "Paranormal Activity" och den vill ju jag också se juh.. jaja får väl bli en annan dag

Idag när jag vaknade så kändes armen nästan helt okej var bara lite öm och är fortfarande. Jag hade i alla fall ingen ingen skola idag utan bara en föreläsning om studieteknik som började vid ett och den var faktist intressant och nyttig. Han pratade om många olika sätt att lära in saker och ting och en del saker var faktist rätt häftigt som han berättade. Efter skolan då så gick jag till syster och vi drog in till våxnäs och käkade på max ;) och efter det dans. Var skitkul på dansen och vi böjade även på en ny koreografi (:

imorgon blir det ännu en dryg fredag med tre timmars hål och slut halv 5 och efter det får vi se vad som händer. Skulle kanske med grabbarna till Alsterbo så vi får se.

hahah just ja ni måste se en video som jag och susanne satt och höll på å dö av XD

       


HAHA jag älskar den !!

2009-11-11 | 16:51:00

videon ja hahaha så jävla bra! XD

2009-11-11 | 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback