Party Light

kvällen har vart trevlig med mycket folk och massa ljus och dofter.. tror vårat kök kommer lukta i flera veckor efter det här ;p men det var som sagt trevligt och jag köpte faktist tre ljus till mej själv också :D Han killen som var här och hade hand om det var en lustig typ men väldigt rolig och trevlig (: vi fick också bekräftat nu att det verkligen finns folk i huset som spökar för han var nämligen medium också så när alla hade gått så berättade han om en kvinna som han sett under kvällen som vi tror är bengts farmor. Det är henne som mamma och bengt har hört men sen så berättade han också om en man som gått runt här ikväll men som han inte hade tagit så mycket kontakt med men som vi tror är bengts farbror. Mycket intressant må ja säga!

Sen var jag ju som sagt ledig idag och det behövdes kan jag säga!! Jag och mamma var även in till Stadium idag och köpte jackan, bagen och skidglasögonen :D MYCKET NÖJD!!!

hittade lite gamla bilder på datorn


en liiten Mitzy :)


:)


haha jag och frida var trötta på färjan över till danmark :p


haha hittade den här bilden och finns det nått jobbigare än
när man fyller år och dom kommer in och ska ta kort mitt upp
i allt? när man ligger och sover :O



uuuusch mimmi, jag tänker inte va i ert hus på kvällen iaf :((((((



HAHA, snygg bild! kommer fan ihåg det där asväl! x)

och min fina mobil ligger brevid där också! kanske ska byta tillbaka till den? :OOOO:o inte

2009-11-19 | 15:49:02

/ frida

2009-11-19 | 15:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback