ont

ååh nu har jag apont i armen tack vare den där svinsprutan men det är väl värt det antar jag. Jag har ju häldre ont i armen ett tag är åker på influensa.

Jaja nu har jag ganska nyss kommit hem och sitter och käkar äggmacka och ser på Sout Park :U. Vi hade det jättetrevligt hos susanne. Det blev jag, susanne och jonas för jonathan kunde inte komma med men det var verkligen jättetrevligt, var över ett år sen jag träffade jonas och vi satt och pratade om precis allt i flera timmar och käkade kladdkaka :)
För er som inte vet vem jonas är så är det susannes gammla barndomskompis, bodde på samma gata som oss och han har alltid varit som en bror för mej så det var verkligen kul. Sen så skjutsade jonas hem mej och nu sitter jag här.

Imorgon vet jag inte vad som händer, ska nog leka med daniel tror jag men annars inget speciellt. men NU måste jag verkligen springa på toa

see ya



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback