Grabbkväll

Igår var vi då hemma hos alsterbo, daniel, adam, fredrik, robin, filip, johan och jag och hade chillkväll/ölprovning och käkade god mat. Senare på kvällen drog vi in till san och satte oss en stund på den resturangen som ligger i mitt i city huset på hörnet mot båten. Sen så skulle vi dra vidare men då blev det en massa krångel bara för att daniel är så stönig och aldrig lyssnar på mej så då drog vi hem till daniel en stund innan jag och filip skulle in till stan och ta bussen hem.

Måste bara säga att jag har de bästa och skönaste killkompisarna. Tack för en jättetrevlig kväll :)









Tack själv du mimmi:)

2009-11-08 | 19:53:55

nästa gång blir det hos dej robin :D

2009-11-08 | 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback