Frida är vår hjälte!

Fritzel har jobbat hela kvällen helt själv på våran affärsplan i UF som tydligen skulle vara inne idag och vi hade inte ens börjat. Anledningen till att frida fick sitta själv och göra eländet var att millan är i tyskland och jag har inga skrivprogram på datorn, varken på min egen eller mamma och bengts och rebecca vet jag inte riktigt ;p
Jaja frida har slitit hela kvällen och jag har hjälp till så mycket jag kunnat via telefonen så nu blev den äntligen klar! TACK OCH LOV!

Hade tänkt att gå och lägga mej nu efter jag skrivit detta inlägget men så såg jag att dom börjat sända gammla avsnitten av Sout Park igen ♥ :D så nu blir det att sitta uppe och se på det (fast jag redan sett avsnitten) och seen gå och sussa. Imorgon händer inget specielt men hoppas att vi får tillbaka vårt neturkunskapsprov haha ojoj säger jag bara till det ;p

just ja, ändrat litte på bloggen som ni kanske ser får va så ett tag men jag lovar att jag kommer ändra och ändra tills jag blir nöjd och kommit på hur man gör.

Nä NU blire TV
här en gammal bild!
puss


bilden är från en sommarkväll när i juli förra året när jag, 
evelina och linnea var ute. Kommer ihåg att jag pratade med
fredrik på denna bild :)




Älska bilden och såklart den snygga bruden på den ;)

2009-11-13 | 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback