:)

idag är mimmi lite gladare (:

fick mej tre timmars sömn inatt så det blev lite jobbigt när vi var och tittade/lyssnade på treornas redovisningar för jag satt och sov mesta tiden ;p Sen så var jag också iväg till tandläkaren och fick äntligen svar på vad som är fel med min tand, tack!

När jag kom hem blev det mat eftersom att jag var hungrig som en gnu för att det var blodpudding och potatisbullar i skolan USCH!! sen la jag mej i soffan med grisen och somnade som en stock och sov tills det var dags att åka till dansen :p och jag måste säga det att dansen är så jävla rolig och det känns bra att komma iväg på den och komma bort ifrån allt som kallas skola och bara ha kul :D

idag så var inte lois i skolan heller :( inte lika roligt utan henne!

   

men nu ska jag sova

Natti


<3

2009-11-15 | 21:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback