paranormal activity..

idag efter skolan så var jag och fridus och kollade lite vinterkläder. Hittade en jättesnygg burton jacka dock inte grön men den får det bli ändå och sen om jag hittar några snygga byxor till annars blir det mina gråa. Hittade även den boardbagen som jag helst ville ha och skidglasögonen så det blir ju super :D Vi hann även med en god och "väldoftande" fika på waynes ;) Efter det blev det hem till min kära vän viktor och se på paranormal activity coh gud vad besiken jag blev på den!! :O inte alls så läskig som alla säger, tyckte mest att den var lite dryg eftersom att allt bara händer på natten så väntar man ju bara på att det ska bli natt. Inte ens viktor tyckte att det var så värst läskig (inte vad han sa till mej i alla fall) och han är jätterädd för sånt där :p Men den var bra i alla fall.

jaja imorgon blir det i alla fall lungt! GÖTT!

såg att jag hade glömt att skriva att jag hade mys med film och godis med micaela och frida i fredags MYS :D

  


HAHAHAHAHAH och det bidrog du till :)

2009-11-17 | 19:41:00

tss :O inte bara jag ju ;)

2009-11-17 | 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback